Ljusare tider

Nuförtiden behövs inget lyse på cykel när jag cyklar till skolan kl 8, stor framgång för det goda humöret! 

Handbollen gick visst inte så bra till slut, match om 7e plats tror jag det handlar om nu, istället för min förhoppning om final mot Kroatien el Frankrike.. kroaterna på läktaren verkar taggade i alla fall, ett som är säkert. 

Kort-weekend i Glasgow i helgen, mycket företagsplanering ska det göras. (Är ju trots allt en så kallad kick-off i kursen IFP)
Verkar bli sådär väder, å andra sidan har vi inte planerat några aktiviteter som kräver fint väder så det blir kalas.

Föreläsaren jag skrev om i föregående inlägg hade igår på sig en långärmad tröja med krage, såg helt plötsligt riktigt rekorderlig ut. Och jag tror inte att han är överviktig egentligen, det var härket till t-shirt han bar första föreläsningen som förvillade en aning. Ny vikt gissningsvis 90-95 kg. Så vet ni det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0