Mycket nu...

Har inte skrivit på en tid nu, men det är bara för att jag har så sjuuukt mycket att göra just nu... eller inte. Jo visst finns det saker att göra, men ofta tycker jag folk är så upptagna med att låta hela omgivningen veta hur mycket dom har att göra, att dom till slut faktiskt får sjukt mycket att göra eftersom dom istället för att göra det dom ska göra meddelar alla att dom verkligen har sjukt mycket att göra.. hur som helst.

Stor lägenhet + smärre personlig konkurs i kassan på IKEA = Stor fin lägenhet..inflyttningsfest imorgon ja tack!

Kul när grannen ovanför ringer upp efter att vi har varit och ringt på för att säga hej; "Ja du förstår jag brukar inte öppna dörren om kvällarna, men vad kul att ni ska ha fest. Det är så kul när det händer saker härikring, så var inte det minsta oroliga om att det blir för högljutt eller stökigt."

Dåså, då var det bara att tuta o köra då.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej

Jag heter Anders och har bott och arbetat flera år i Pyongyang. Har du något tips på hur man kan komma i kontakt med koreanska utbytesstudenter i Linköping?

2008-09-16 @ 20:47:55
Postat av: Kalle

Jättekul att du hör av dig Anders, verkligen! Du skulle kunna få mailadressen till min bror om du vill. Han har nämligen bättre koll på den här frågan än vad jag har då han spenderat ett flertal somrar i grannstaden Songnim och där fått ovärderliga kontakter med urbefolkningen. Hör av dig för mer info!

2008-09-20 @ 17:47:12
Postat av: Anders

Staden Songnim känner jag inte alls till, din bror verkar inte ha så bra koll på Korea?

Tack ändå, ha det nu så kul med din kompis kompis.

Anders

2008-09-23 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0