Monsun eller nåt

Verkar som regnperioden har kommit hit. Visste inte att det fanns sånt i Italien men uppenbarligen. 140 mm sen måndags kväll, man tackar. Dessförinnan har det regnat mest hela dagarna men ändå så man kunnat gå utanför dörren.

Efter (såhär i efterhand) lite för lång vistelse i London och imorgon avfärd till Amsterdam har det börjat gro ett litet orosfrö i magen min inför tentorna om en månad.. detta frö kommer fortsätta växa och blomma ut i en stoor o präktig ångestblomma. och allt har jag mig själv att skylla. Vet inte riktigt hur jag tänkte.

Inlämningsuppgift i digitaltekniken ska in imorn. Nån som kan hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: cj

hur går det med lägenheten??

2008-05-24 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0