....

Så var det klart att jag kan göra muntlig tenta i IT-kursen från hösten, inte en dag för tidigt. Synd att han bara erbjöd mig måndagar eftersom de flesta av dessa faller bort av olika anledningar (bland annat nationaldagen 2 juni). Verkar som det får bli dagen innan finanstentan.

Imorn eftermiddag blir det en tur till Rimini, italienarna tycker fortfarande det är för kallt för bad men jag litar inte på deras omdöme så jag packar ner badbrallorna.  25 i luften borde framåt kvällen ge åtminstone en 16-17 i vattnet tycker man.

Snart till London och besöka gamla vapendragaren Andy som är i Europa på visit, ska bli himla kul!! Vi har en del o ta igen sen senast.

Kommentarer
Postat av: cj

jag vill oxå bada!!!! men satsar på helgen där i början av juni... man får la anpassa sig! kan ju inte missa chansen att besöka bologna

2008-05-09 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0