Slut för den här gången

Då var sista italienska föreläsningen avklarad för denna gången, saknas bara att klara 5 tentor så är allt frid och fröjd. Vi fick även besök av två duvor i aulan, ingen aning om hur de kom in där men de var inte så skygga av sig. Otrevliga helt klart.
Digitaltekniktentan lyckades jag få tidigarelagd, så oavsett hur resultaten faller ut verkar jag få sommarlov tidigare än planerat. Alltid nåt.

Först ut blir måndagens muntliga tenta i kursen som jag redan kuggat (host) gånger. Faktum är att jag känner att bitarna börjar falla på plats denna gången. Kanske för att jag verkligen är tvungen att klara tentan men ändå. Lite lugnande.


Kommentarer
Postat av: jenny

Gott med tidigare sommarlov!!!

Sitter i soffan och degar...Tung förlust igår kväll :-( Får väl se hur det går för "er" på tisdag, Gli azuro vs Les bleues....

2008-06-15 @ 20:14:31
Postat av: Kalle

mm, blir nog långalen i början av festveckan tror ja :) japp imorn smäller det, hattrick av del piero...

2008-06-16 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0