Inte glad

Det var då självaste den hur svårt det ska vara att bli av med den där kursen. Överenskommelsen var att genomföra muntlig tenta på lärarens kontor kl 15 idag. strax efter 15 ringer jag, inget svar. kommer efter mycket om o men in genom en låst dörr o knackar på hans dörr, inget svar. Pratar med infogubben som inte har sett läraren på hela dan och inte har en aning om var han kan tänkas hålla hus. Väntar två timmar, vänder sen hemåt och skriver ett bitskt mail. Får se vad jag får för svar... Verkar som han bestämt sig för att jag inte ska klara hans kurs, men jag ger mig inte. Än.

Imorn spöar Holland Rumänien och Italien Frankrike, på onsdag spöar Grekland Spanien och Sverige vinner med typ 3 mål, så har vi fått en klockren kvart Sverige-Italien!


Nu ska jag köpa ett par rullar pringles paprika o försöka äta bort irritationen från eftermiddagens strul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0