So full of energy...not

Så har den så välkända luften gått ur mig. Knappt tre dagar har jag orkat vara seriös med tentaplugget. Hade säkert varit flitigare om det inte varit för tredje gången jag sitter med i princip samma saker. Saker som inte får en att hoppa jämfota av engagemang precis.
Orkar inte bränna igenom alla föreläsningar en gång till, o orkar inte dyka ner nån random stans och börja kolla på småsaker heller. Såå, då skriver jag lite update här istället, bra beslut!

Glädjen över att inga av mina kurser krockar med varandra dämpades idag något, då jag fick höra att två av kurserna ges i ett annat universitetsområde en bra bit utanför stan. Går bussar från/till stationen varje dag, så det blir några extra moment mot i höstas då en enkel promenad var det enda som behövdes för att ta sig till föreläsningarna.
 
Varmt väder senaste dagarna, hoppas att det bara går mot varmare hädanefter så ska vi nog kunna ha lite vår om en månad :)

Sarkozy hittat en italiensk donna, borde väl vara ett bra kvitto på nivån på damerna härnere?

Kommentarer
Postat av: cj

bra kvitto? vad är silvia då då? kvitto på fina tyskor?? eller olycksfall i arbetet=)? tror nog på det senare:P

2008-01-18 @ 01:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0