Cykel

Får nog bli en cykel i alla fall.. redan trött på o knata runt efter 4 dagar. I höstas var det till skolan och hem från skolan punkt. Nu är det hemifrån till stationen, från bussen till skola nr 1, skola nr 1 till bussen, stationen till stan/hem, hemifrån till skola nr 2, skola nr 2 och hem. Tråååååkigt.

Gymmandet äntligen igång, känns skönt. Skolschemat passar bra ihop med träning på förmiddagar o tidiga eftermiddagar så jag ska inte behöva trängas med alltför många svettiga italienare.

I helgen tripp till Österrike, Salzburg o Innsbruck närmare bestämt. Se om dessa städer kan vara värda att besöka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är en utav många LiU-elever som nu ska till att välja land och universitet för utlandsstudier och undrar om jag skulle kunna få ställa några frågor angående ditt äventyr?
Skulle uppskatta det väldigt mycket då det inte finns så mycket information om Italien och Bologna.

Vänliga Hälsningar
Mimi Axelsson

2008-01-26 @ 10:14:34
Postat av: lurk

Älskar det där... inte en käft som tackar

2008-01-27 @ 04:00:45
Postat av: Kalle

Självklart går det bra att ställa frågor, du kan skicka dom till min mail [email protected]

2008-01-28 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0