Back again

I och med avbrottet i mitt skrivande under julledigheten ter det sig uppenbart att det inte är regelrätt bloggande jag pysslar med, utan mer åt resedagbokshållet. Majoriteten av läsarna har istället hållts kontakt med antingen "in person" eller via telefon. Nog om detta.

Möttes i Rom av strålande sol ocn snudd på vårvärme. Några slumriga timmar senare steg jag av tåget på Bologna Centrale och möttes av...regn. Inte kallt alls men alltid trist med regn ju.

Charlie skällde ur sig precis som det ska vara när nån sätter nyckeln i dörren. Undvek att kissa på sig så alla var nöjda o glada.

Imorrn återigen dags för Reti di Telecomunicazioni-plugg. Kan knappt bärga mig.

Kommentarer
Postat av: CJ

låter... lätt:D

zlirre zlarre... jag vill se idrottsgalan

2008-01-14 @ 22:21:07
Postat av: MS

Ringde i söndags fm men då hade du minsann redan dragit! Får bli en tur till sthlm en annan gång:)

puss och kram

2008-01-17 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0