Härliga måndag

Så var den här igen; måndagen. Personligen har jag faktiskt en mjukstart på veckan med en föreläsning alt. lab 9-11, dom båda krockar och beroende på vad jag känner för så blir det antingen produktionsekonomi eller javaprogrammering. Idag java. Därefter studier i biblioteket där jag störde omgivningen med min överstrykningspenna..DÅ är det tyst i salen vill jag lova! Gym, lunch, plugg, eftermiddagslur, så småningom middag. Å sen läggdags igen innan man vet ordet av.  Var tar dagarna vägen kan man fråga sig.

Helgen i Genova / Portofino (OBS enligt Wikipedia anses den av många vara en av medelhavsområdets finaste städer) flöt på fint. Massor av djur att beskåda i akvariet och en middag i litet sällskap följd av diverse lekar var höjdpunkterna.

Och Nystrand verkar vara på fortsatt rätt spår, inte för att konkurrensen i "Good Luck Beijing" - tävlingarna var nåt att hänga på vardagsrumsväggen men däremot segrartiderna i kombination med senaste månadens hårda träningsläger på höghöjd i Sydafrika. Blir mumma i augusti! Inte att glömma Stymne som var 2a, 3/100 efter... 4x100 fritt kan även det bli trevligt på OS.

Bilder inom kort, något som kräver min fysiska förflyttning till säkrare uppkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0