Tentatider

Det blev inte 4e gången gillt i tisdags, är i dagsläget mer inne på att ta kursen i linköping än o sätta mig o plugga inför en 5e tenta alt muntlig tenta, även om han nog i slutändan skulle ge mig kurspoängen... känns lite segt men vad gör det om 100 år? Eller om 5 år?

Dagens tenta kändes däremot mycket bra! Fick testprogrammet att fungera som det skulle så helt fel ute kan jag inte ha varit :)  miniquizen som fanns med gav 2p för rätt svar och -0,5 för fel, att jämföra med +1/-1 på tentan som jag skrivit 4 gånger. (ingen bortförklaring, bara en... förklaring)

Lika uppiggande känsla varje gång man går förbi Piazza Verdi på vägen hem när det är hyfsat väder. Folksamling och öldrickande så man tror att det är nåt event på gång, men det är likadant jämt, bara massa folk som är ute o umgås. Jag knatar dock raka vägen hem. My home is my castle...

Dags för sista plugget inför morgondagens tenta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0