Skrattar bäst som skrattar sist

sa cykeln min o åkte raka vägen in till cykelverkstan. Har alltså fått bli bussen till skolan idag o igår, funkar så länge jag bara ska till en skola men imorn blir det omständigt värre. Jag hoppas cykeln är lagad till imorn kväll som lovat, men har å andra sidan lärt mig att inte ta för allvarligt på tidsgarantier härnere..
På bussen hem slängde en polis upp sin bildörr precis när vi passerade, repade bussen rätt rejält och spräckte rutan på sin egen dörr, därefter följde en diskussion mellan honom och busschauffören som jag verkligen, verkligen hade velat ha på film. Tyvärr ingen kamera med mig men som sagt, sevärt.

Sommar i förrgår, konstant regn igår, idag mer åt sommarhållet fast lite molnigare..

Har för övrigt hittat Charlies svaga punkt; massage.. numera kommer han in i rummet, hoppar upp i sängen och sätter sig "i position" och väntar. Kommer jag inte o sätter igång inom 10 sekunder börjar han gnälla.. jobbigt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0