Nöjd

Har för tillfället inte mycket att klaga på med tillvaron här i Bologna; haft en toppenhelg, fint väder,  händer saker mest hela tiden, cykeln funkar, min italienska tas till högre nivåer, Paris om några dar... enda problemet är att jag måste hitta en bra kursbok till marknadsföringen sen är allt "a posto". Idag dagsutflykt till Modena och Marranello, Ferrarimuseum och lite annat smått o gott. Bilder kommer när dom laddats över från kameran.
Så länge finns det bilder från i fredags och "L'anniversario della repubblica" och ingenting annat.

http://www.facebook.com/album.php?aid=111486&l=20c6b&id=805605253

Kommentarer
Postat av: Erik

Här händer det minsann också saker mest hela tiden. Igår till exempel, simmade jag på valhalla och idag gick jag bort med förpackningar till återvinningsstationen.
Erik

2008-04-27 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0