Tystnad

Lägenheten har från i eftermiddags varit spöklikt tyst. Alberto (5e hjulet i lägenheten) var här under helgen och cashade in 2 månadshyror, bjöd även över några vänner på lunch idag. Därefter begav han sig mot Milano medan jag återgick till studerandet.
I vanliga fall är det musik/film på minst en av datorerna i rummet intill, oftast båda, en hund som gnäller/skäller/morrar med jämna mellanrum, telefoner som ringer hit o dit...saker jag har kommit att kalla hemtrevliga. Nu är det istället tyst, och av någon konstig anledning får jag inte den studiero jag hade förväntat mig. Imorgon universitetet, där är garanterat allt sig likt.
 
Världsrekord av svenska herrlaget på korta frisimslagkappen, helt sanslös tid, 21.05 i snitt!!! Och Lillhage sen då, petar ner Manaudou till andraplats på hennes paradgren 200 fritt,  7/100 över ER. Skapligt! Gäller att föra över dessa prestationer till långbana inför nästa års stora begivenhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Audi Ingolstadt... is the shit!

2007-12-17 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0