Idag

hörde jag den längsta åskan i HELA mitt liv, den varade i runt 15 sekunder skulle jag tro.. lite kul. Cykelturen hem inte lika spännande. 

Tack vare en busschaufför som inte var rädd att förlora körkortet hann vi in från Milanos flygplats till stationen lagom till sista tåget Milano-Bologna i tisdags kväll, och igår och idag har det varit flitigt pluggande. Inatt ner till södra italien för lite sol- och badsemester, sen... SEN ska jag plugga ordentligt! Lovar.

Amsterdam var en trevlig liten stad tycker jag, blev positivt överraskad! Van Gogh, Rijks, Bijbels och Photography museums bockades av, för att nämna några. Gratis entréer + gratis kollektivtrafik tack vare ett turistkort kallat "I AMsterdam", Fyndigt.

Täcket nuförtiden överflödigt så det är borttaget. Shorts framtagna. Långärmade tröjor långt in i garderoben.  Gillar't.



  Andy o jag i lägenheten i närheten av Manor House, London

 Lunch i Vondelpark bredvid Rijksmuseum, Amsterdam

 Stadsdekorationer vid Leidseplein, Amsterdam



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0