Som jag trodde

En liten helgpresent kom för en stund sedan in på studieresultatssidan, jag hade inte fått allt om bakfoten gällande databasduggan, 29/30 är jag helt klart nöjd med!! Första provmomentet jag klarar på samma villkor som italienarna, tillfredsställande. Ikväll bio med damerna i lägenheten, imorn programmering i biblioteket.
I Metro idag lovades sol och vårvärme med upp till 23 grader i hela Italien i helgen...utom centrala norra. I trakterna runt Bologna med andra ord.
Väntar man på nåt gott så är det bara härligt

Kommentarer
Postat av: CJ

haha! Titta:P på söndag ska vi ha +18 och sol här i Mynken=).. grattis till duggan! själv har jag inte fått reda på nåt.. men skrivit sex äckelpäckel

2008-02-23 @ 00:58:09
URL: http://diddan.blogg.se
Postat av: CJ

haha! föga förvånande

2008-02-24 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0