4e gången gillt?

Imorse vaknade jag upp till strålande sol och fågelkvitter utanför balkongdörren. Nu sitter jag och försöker trycka in det sista från mina kära föreläsningsslides inför morgondagens prövning, medan himlen svartnar och svalorna flyger runt hustaken o skriker. Lustigt väderscenario det har varit senaste dagarna; klarblå himmel på förmiddagen, regnskur kring lunch och därefter grått resten av dan.

Får nog bli ytterligare en 10h-nattsömn inatt om det ska börja gå åt rätt håll med "hängigheten" nån gång. Det vill säga sänggång om ett par timmar, skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Ett tips mot hängigheten är att börja springa en mil innan jobb/studier, det brukar jag göra ett par gånger i veckan och man känner sig genast som en ny människa.

Erik

2008-04-14 @ 20:44:53
Postat av: Kalle

tack för tipset! ska genast provas imorn bitti..

2008-04-14 @ 21:58:11
Postat av: C

ta e bläcka så blir u fris eller sjuk,,, garanterat frisk på en vecka...

2008-04-15 @ 10:54:13
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0