Point of no return

bläcket i min sista fungerande penna tog nyss slut. Ska man tolka det som att jag inte kommer kunna trycka in mer information utan borde gå o lägga mig, eller ska jag kila iväg till mediabutiken som har nattöppet? Dom har garanterat öppet till midnatt en vanlig vardag... näe, sovdags.

Victoria Silvstedt gästskådespelade i ett frågesport-program ikväll, kunde faktiskt en hel del italienska. Hade rollen som en sån där käck liten sak som går o vänder på stora luckor med bokstäver bakom. Vittorio satt bredvid mig och var helt såld på hennes yttre, frågade hur gammal hon var, singel/gift etc.. något magiskt med blonda damer härnere.  Eller kanske var det något annat som fångade hans uppmärksamhet, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha, Vickan är ordinarie i ett exakt likadant språkprogram som du snackar om, fast på franska! Och är typ rätt het på franska, med den karakteristiska bimbodialekten. Vem är kvinnan egentligen, och hur många språk bemästrar hon!?

2007-12-12 @ 23:23:21
URL: http://grennan.blogg.se
Postat av: CJ

Kvinnan?! Kvinnorna... hon har 17 dubbelgångare.. inklusive Rosing, Gynning och Picasso. Lite snitt här och botox där så är dom klara. Dom kan således allt och inget språk. Europeiska kontinentes dubbningsfärdigehter sätts ju inte på prov direkt när de ska synka stelopererade silikonläppar. Skärpning tamejfan!

2007-12-13 @ 02:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0