Lucia

Så var tentan i datasystem avklarad.. för gott? Ja det återstår att se, eftersom duktiga jag tryckte på fel knapp när jag skulle rätta (var en datortenta) och allt försvann. Körde uteslutningsmetoden mellan tre klickbara knappar men det gick alltså inge vidare. Alla hårt framkämpade svar försvunna, examinatorn fick ett mindre utbrott på mig och det enda jag kunde få fram var "ursäkta". Hemlängtan har varit mindre...

Resten av dagen studiefri, behöver vila huvudet innan logistikplugg inleds imorgon bitti. Luciakonsert, ev bio, en pizza eller två samt julklappsshopping kan förhoppningsvis lätta upp stämningen.

ps. tror inte victoria var dubbad igår kväll faktiskt, hon sa fel ibland som de övriga i lägenheten kommenterade, o dubbas det borde dom väl dubba rätt.. i fransk tv oxå alltså, ett språkgeni helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är otroligt :) "det trodde jag inte"... hon är inte bara blond hon är ett unikum också=)!

2007-12-14 @ 15:13:53
Postat av: Tobe

CJ är bara bitter för att inte han är blond och har stora bröst ;)

2007-12-18 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0