Finally

Såg igår första Lamborghinin här i Bologna. Ännu en sån där tanke man (jag iaf) har innan man kommer till Italien att det ska vara Ferraris o Lamborghinis i varje gatukorsning... En svart gallardo stod hur som helst på huvudgatan o njöt av solskenet. Omringad av 4-5 killar med kameror, samt en äldre herre som försökte hålla band på sin upphetsning.  Vittorio menar dock att italienare hellre har en Ferrari, eftersom Lamborghini nuförtiden ägs av Audi. Inget jag visste om men då får jag väl göra så att jag i framtiden har en Ferrari för mina ärenden i Italien och en Lamborghini för övriga världen...

Har nyss vinkat adjö till Ramona o Nicole, damerna i rummet intill  Dom åker hem till Bergamo, Ramona kommer tillbaka nästa fredag men då har jag hunnit åka hem. Således är det upp till mig och Gulio att hålla ställningarna här nästa vecka. Blir säkert bra. Chanserna till en ledig tvättmaskin ökar med största sannolikhet lavinartat, om man nu behöver tvätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0