Never ending story

Kommer till salen där de andra skriver den "vanliga" tentan, förberedd för att göra min muntliga variant. "Ja ska vi säga att vi tar det imorgon på mitt arbetsrum?"  Jag frågar om inte tanken var att göra den nu på plats, men så var tydligen inte hans plan. Satte mig i alla fall o gjorde ett försök på vanliga tentan, svarade felfritt på den öppna frågan men multiplechoice-delen summerade 39p o 50 är godkänt. Ska nu göra muntlig tenta på måndag, samma dag som marknadsföringstentan, dagen innan muntliga digitaltekniktentan, 3 dagar efter imorgon då jag skriver finans och digitaltekniktentor. Borde alltså inte sitta o skriva här utan istället plugga, men var tvungen att ta en paus för att inte bli tokig. Det frestar rätt bra på tålamodet att plugga nåt som man inte förstår.

Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att plugga i välorganiserade Sverige igen i höst eller?!

2008-06-21 @ 11:37:06
Postat av: Kalle

Svar ja.

2008-06-21 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0