Handboll..

10 matcher för de lag som spelar VM-final 1a februari, en riktig genomkörar-turnering. Får se vilka vi får sällskap av i finalen?

Skolan igång igen, nya kurser och gammalt folk. Blir en del att pyssla med fram till veckan efter påsk med bl.a. 4 projekt, 3 tentor o tre labserier. Tur att jag är en sån person som gillar att ha många bollar i luften.
Föreläsaren i en av kurserna det ofinaste jag sett på länge; Man ~40 år, 1,70 lång, 100++ kg, träskor, mjukisbyxor, t-shirt stor som ett nattlinne med ärmslut strax ovanför handlederna. Druckit en del jolt cola kanske.

Årets positiva överraskning på idrottsgalan: 4x100 fritt laget från OS blir årets lag! mm, jag kan ju fortsätta drömma..

Handbollen avslutad, spanjorerna satta på plats tack vare en grym Sjöstrand i målet. Kommer bli spännande mot Kroatien på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Erik

Dömen icke, på det at I icke mån bliva dömda; ty med den dom, varmed I dömen, skola I bliva dömda och med det mått, som I mäten med, skall ock mätas åt eder.

2009-01-19 @ 20:28:50
Postat av: Kalle

Haha, vaddå jag dömer inte! Skriver bara ner iakttagelser och funderingar jag gjort..

2009-01-20 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0