Klara besked

- Chi è il professore qui eh?? Tu o io?  (Vem är läraren här? Du eller jag?)

Ovanstående är svaret jag fick när jag efter kugg #3 (har slutat tentaplugga seriöst i denna kurs) påminde examinatorn om att jag skulle få göra en muntlig tenta om det gick åt skogen den här gången med. Han tyckte jag skulle skriva nästa tenta (15 april)  och SEN, om jag kuggar även den (kan väl aldrig komma på fråga...) så ska jag få göra en muntlig tenta istället. Jag försökte med att jag faktiskt har fler tentor o kurser att plugga till, kan inte plugga till tentor i en o samma kurs under ett helt år, men som sagt... svaret klart som korvspad.

Jag tar o förtränger dagens förmiddag och njuter istället av segerns sötma efter gårdagens databasdugga: 30/30. Bara projektet som fattas så har jag fullföljt första kursen "på riktigt" här nere :)
Imorn besök av bror från Sveriges fram/baksida (välj själva) och påskfirande. Fingers crossed för bra väder.

Kommentarer
Postat av: CJ

Tillbaka fr oslo... snart kommer nisse o cyon och sen ere inte långt kvar t grenoble.. jag kan ju försöka ta mig t nån typ av bahnhof där på fredagen... annars ska vi försöka dejta i veckan?!

2008-03-20 @ 15:00:04
URL: http://diddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0