Forza Italia

Så var besöket borta och jag sitter ånyo i mitt rum framför datorn.. att tiden alltid ska gå så rackarns fort när jag får besök. Från möte vid stationen till avsked vid densamma känns det som det gått ett dygn, MAX.. jaja, har varit väldigt kul i alla fall, vi hade vädret på vår sida, bad i Rimini igår, lite shopping, en o annan kaffe...o pizza förstås! 

"Felräkning i banken, till er favör 5 euro" fick jag idag när jag betalade pizzorna men ärlig (/dum?) som jag är fick han tillbaka dom. Ingen gammal mattelärare han inte.  

Ikväll smäller det; regerande världsmästarna ger sig in i leken i Österrike/Schweiz. Detta beskådas givetvis med ett gäng (vet ännu ej storlek) italienare framför storbildsskärm. Hoppas på bra stämning och vinst för Gli Azzurri.

Först, Reti di telecomunicazione, tenta #5-plugg.

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var ett väldigt tjat om detta EM, man kommer tydligen inte undan här heller.

Du kunde kanske istället skriva om Vansbro2008 eller hur Stefan Nystrand tror att det högre lufttrycket i Peking (+0.12 mbar)kommer påverka hans andra andning efter 75m?

2008-06-09 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0