...

Jag har nyss haft världens trevligaste och mest avslappnade avskedskonversationen med damerna i rummet bredvid mig i lägenheten.  Det var inte alls stelt, obekväm tystnad efter varje mening, alla-tittar-på-hunden-och-hoppas-nån-annan-ska-säga-nåt-perioder eller konstiga ljud från kalle för att bryta tystnaden, utan istället skrattade vi hejdlöst,  pratade gamla minnen från året som gått och alla tokiga grejer vi har hittat på tillsammans, jag berättade om vilka ställen dom ska besöka om dom kommer till sverige, DEFINITIVT att jag hjälper er med boende etc om ni har vägarna förbi..

Fantastiskt vilka trevliga människor man kan ha turen att träffa när man hyr en lägenhet utan att känna dom som bor där sedan tidigare. Viva Italia!

Kommentarer
Postat av: cj

anar jag en gnutta ironi/"lova saker på fyllan" i ordet DEFINITIVT eller=)?..

2008-07-17 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0