In Italia è così

Bjöds idag på en mjukstart av skolan, föreläsning i Impianti Industriali (production systems) 9-11. Både innehållet o föreläsaren verkade lovande. Ska även införskaffa kursboken direkt istället för till tenta-p som fallet var med logistiken i höstas.

I torsdags när jag frågade StudentOffice på skolan om förflyttningen av vissa kurser till ett annat campus sa killen att det skulle finnas en direktbuss mellan stationen och skolan. Okej tänkte jag, bättre det än att gå 45 minuter varje morgon o eftermiddag. Idag efter föreläsningen fanns ingen som visste nåt, o tillbaka på StudentOffice var det ingen som visste NÄR direktbussen ska börja gå, bara att den skulle göra det. Jag påpekade att skolan började idag, varpå han skrockade lite o sa "kanske imorrn, kanske i mars vem vet? det här är italien".

Lutar åt att jag får köpa busskort o åka med vanliga bussen tills vidare. Hatar att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0