Velande lönar sig

Har i dagarna funderat om jag ska gå på karnevalmiddag på lördag med massa erasmusstudenter...maskerad, uppträdanden med sång från varje bord etc...inte riktigt "my kind of deal". men å andra sidan, vad skulle man annars ta sig för denna lördagkväll?
Så kom lösningen häromkvällen när vi var ute på lokal,  Matteo tyckte nämligen att vi skulle ha en hel(eftermid)dag på lördag; shopping, fotboll, middag, diskotek. En väldig tur att jag inte bokat upp mig o pröjsat 17 euro för en middag jag egentligen inte ville gå på! Prisad vare oförmågan att ta egna beslut.

Själv på gymmet imorse, att snittkostnaden sjunker för varje gång jag går dit ger även det bra motivation! 
Igår middag på pizzeria Nuova Epoca, som fått en gambero rosso-utmärkelse, som tydligen kännetecknar hög kvalitet... vad vet jag, god pizza iaf.

Strax produktionsekonomi, och jag som bara har gjort halva läxan, hur ska det gå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0