Ingen rubrik

Har hittat en paradox här i Bologna;  Människor här går inte ut och dricker sig fulla om kvällarna, men på söndagarna är ALLT stängt och öde...vilket innebär att man är lämnad att tillbringa dessa dagar med att göra ingenting, som man gör allra bäst dagen efter kvällen före..alltså borde dom antingen få lite mer liv i söndagarna, eller börja dricka mer på lördagskvällarna. Mig kvittar det, tycker för närvarande bara det är tråkigt att sitta hemma o plugga en hel dag, bättre disciplin i ett bibliotek eller på skolan.

Hoppade nyss till och trodde att en fågel flög ihjäl sig mot mitt altandörrsfönster, men det visade sig vara charlie som ville att jag skulle ut o leka... växer den hunden aldrig upp..


Kommentarer
Postat av: CJ

fixa kaffet! får väl komma ner och visa hur man livar till en lördag?!

2008-02-17 @ 16:00:22
URL: http://diddan.blogg.se
Postat av: CJ

varför får man ingen länk för=!)

2008-02-17 @ 16:01:04
URL: http://diddan.blogg.se
Postat av: Erik

Renässans-människan filosoferar vidare ...

2008-02-18 @ 21:15:50
Postat av: kalle

tack erik! nu har jag lärt mig ett nytt ord :) blir bludder när man sitter o är uttråkad o egentligen inte har nåt vettigt att skriva, bara tid att döda..

2008-02-20 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0