Bök

Skulle äntligen fixa cykeln och få bort det störiga kedjeskyddet med hjälp av min 2eurosavbitartång.. det gick som man borde förstått och resulterade endast i en stor blåsa på mitt finger. Gick till cykelaffären som såklart var stängd kl 14.15 en vanlig fredageftermiddag..(varför inte?)  jag kom tillbaka strax före sex och vad säger gubben? Att han inte kan göra nåt! Nähä varför inte det frågar jag, näe jag har inte dom verktyg som behövs svarar han... underligt då han för tre veckor sen bytte slang på bakdäcket och följaktligen var tvungen att ta bort trampor o allt annat som behöver tas bort för att kunna ta bort kedjeskyddet...

Spindelmannen 3 är ju skitkass, besviken.

Fick i alla fall nöjet o ta en eftermiddagslur med världens gosigaste hund idag, har aldrig sett honom så här kelig förut.

Imorn ska jag åka till Bauhaus och köpa den största plåtsaxen dom har.


           inga arbetarhänder här inte
         charlie tigger bapelsin som han ändå inte tycker om

Kommentarer
Postat av: Erik

Mekarn!

2008-04-20 @ 21:31:04
Postat av: CJ

bapelsin gubbjävel!

2008-04-20 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0