det tar sig..

Har fått klartecken från Linköping för några av kurserna jag tänkt läsa här, skönt men fortfarande några kvar att stångas med.
Väl på dagens första föreläsning var det visst inte den kursen jag tänkt mig, var produktionsteknik ist för reglerteknik. Ingen verkade heller veta till vilken aula vår lärare hade gått. Dagens andra inleddes med att läraren kom 20 minuter försent, sedan flöt det på bra. Dagens sista prövning var en chansning från min sida, och visade sig vara helt meningslös. Informationssystem hette kursen, o vi gick igenom hur man orienterar sig samt skapar och raderar mappar i DOS-miljö. Spännande.

Nu pizza o CSI på italienska, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0