Börja plugga ordentligt?

Då börjar så sakteliga denna veckas mastodontdag lida mot sitt slut.
Skola 9-18 med en lunchrast som tillbringades raskt promenerande. Var tvungen att gå till ESN kontoret för att registrera mig innan de stängde. (har bara öppet en dag i veckan..) det låg givetvis på "fel" sida stan i förhållande till skolan så jag har nog promenerat ca 2,5 timme idag. O jag som älskar att promenera..
Föreläsningssalarna här är inte o leka med, träbänkar som är hårda som....trä. Nej men det är svårt att sitta bekvämt, och borden är så smala o långt från bänkarna så man kan inte sitta bakåtlutad o samtidigt använda bordet, utan måste sitta framåtböjd hela tiden. I eftermiddags 4 timmar med en 10min paus i mitten. Seeegt.
Pratade med examinatorn i reglertekniken och fick reda på att A-kursen (som jag ska läsa) även använder sig av B-kursens (som jag inte ska läsa) föreläsningspass fram till 1a November, alltså har jag missat betydligt fler föreläsningar än jag trodde. Tenta om två veckor (31a), har en hel del att jobba ikapp. På italienska. Spännande.

Charlie har även behagat urinera hos mig två dagar i rad. Igår på mitt täcke och idag (lite artigare) på golvet. Matte Nicole ursäktar det med att han gör det när han blir uppspelt. Då var det slutlekt med hundskrället. Game over. Alternativt bedrivs lekandet fortsättningsvis i Nicoles säng.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej
Det kanske kan hända en liten olycka med Charlie i den italienska trafiken... "Nej, inte såga i Lisa"

2007-10-19 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0